giz 3miasto giz 3miasto
1280
BLOG

Pytanie do Jarosława Gowina

giz 3miasto giz 3miasto Polityka Obserwuj notkę 25

Jarosław Gowin, poseł, czy zgoła senator z ramienia Platformy Obywatelskiej jest postrzegany przez niektórych jako sumienie, czy może raczej przyzwoitka tego ugrupowania politycznego. Nie mnie osądzać słusznie to, czy niesłusznie. Wszak już od dawna noszę się z zamiarem zadania mu prostego pytania: 

Czy kiedykolwiek interesował się Pan w jaki sposób jest finansowana partia polityczna, której jest Pan prominentnym członkiem?

Takie pytanie chciałem zadać Gowinowi na corocznej imprezie Salonu24, w której brałem udział, a było to w momencie kiedy wybuchła tzw. afera hazardowa. Niestety Igor Janke mnie zignorował i pytania nie zadałem. Ono jednak stale powraca, ostatnio w związku z aferami w Wałbrzychu oraz generalnie z fenomenem wysokich kosztów wszelkich inwestycji w Polsce. O czym niedawno pisałem i ku mojej satysfakcji skonstatowałem, że również o tym wspomnieli m.in. Zyta Gilowska i Jerzy Żyżyński. Dzisiaj z kolei przypomniał mi to tym Janusz40, który napisał interesującą notkę o nowych pomysłach premiera Tuska - "Świetlica w każdej wsi - ale to już było"
 

Obawiam się, że nie będę miał możliwości zadania tego pytania panu Gowinowi, więc może jakiś odważny dziennikarz je zada ...

 

PS - zapraszam również do lektury poprzedniej notki "Polska racja stanu - Cezaremu do sztambucha", która przez to krótkie pytanie do Jarosława Gowina zeszła niesłusznie na drugi plan.
 

giz 3miasto
O mnie giz 3miasto

dostrzegam bzdury, bzdurki i bzdureczki ... zapraszam na: twitter.com/GregZabrisky

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka