giz 3miasto giz 3miasto
333
BLOG

Orawa i Agnus Dei

giz 3miasto giz 3miasto Kultura Obserwuj notkę 5

Jak już niektórzy bywalcy s24 wiedzą, od lat jestem fanem Wojciecha Kilara i jego muzyki. Kilka dni temu ktoś tu umieścił "Orawę", nie miałem wtedy głowy do słuchania, ale dzisiaj sobie przypomniałem, zacząłem szukać i znalazłem kilkanaście wykonań, z których polecam Wam jedno, trochę nietypowe, ale jakże wspaniałe.  


 

a dla ostudzenia emocji i ukojenia zmysłów czyli na dobranoc proponują jeden z moich najbardziej preferowanych utworów Wojciecha Kilara, bardzo kameralne i uduchowione "Agnus Dei", który "chodzi" za mną od dobrych 15 lat.

 

Dobranoc wszystkim 
/albo dzień dobry/

 

giz 3miasto
O mnie giz 3miasto

dostrzegam bzdury, bzdurki i bzdureczki ... zapraszam na: twitter.com/GregZabrisky

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura