giz 3miasto giz 3miasto
1758
BLOG

Wirtualna Polska sięga po Die Zeit

giz 3miasto giz 3miasto Polityka Obserwuj notkę 51

sromota wielka musiała zapanować w zaprzyjaźnionych mediach, gdyż taka na przykład WP podpiera się niemieckim tygodnikiem, który ma jej dostarczyć argumentów obrzydzających Jarosława Kaczyńskiego.

"Jarosław Kaczyński kolejny raz wzbudził zainteresowanie niemieckich mediów. Tym razem strategię polityczną prezesa PiS analizuje tygodnik "Die Zeit". Gazeta nazywa Kaczyńskiego "politykiem-awanturnikiem" i zauważa, że prezes PiS jest znowu aktywny. Zdaniem "Die Zeit" Kaczyński jest nadal pogrążony w żałobie, pragnie zemsty i chce obalić Tuska i jego rząd, których obwinia za śmierć brata i 95 innych Polaków. Tekst gazety opublikował portal niemieckiej telewizji "Deutsche Welle".

i tak dalej na tę nutę.
Spróbowałem zajrzeć do źródła i sprawdzić jakie zdjęcie ilustruje artykuł w niemieckim tygodniku. Chyba jestem niekumaty i nie potrafię "suchać" bo za cholerę nie mogłem żadnego tekstu o Jarosławie Kaczyńskim znaleźć, ostatni jaki mi wyrzuciła wyszukiwarka dotyczy wizyty w Polsce patriarchy cerkwi rosyjskiej.

Zresztą sprawdźcie sami, może Wam szczęście dopisze:

"Die Zeit": Jarosław Kaczyński pragnie zemsty.


albo 

Suchergebnisse für "Jaroslaw Kaczynski"
 

Oczywiście Wirtualna Polska oraz pozostałe wirtualne media w Polsce nie kolportowały informacji o skandalu korupcyjnym w Polsce, jaką podała niemiecka telewizja w sierpniu b.r.

o czym pisałem miesiąc temu w notce: Platforma mataczy

 

ACHTUNG !
die grosse update

jest artykuł w Die Zeit o Polsce:  Ein polnischer Krieg,
po bez mała dwóch tygodniach od zapowiedzi w Deutsche Welle i Wirtualnej Polsce ukazał się wreszcie tekst tym razem niepodpisany i trochę o czym innym, ale jednak wypada odnotować.

giz 3miasto
O mnie giz 3miasto

dostrzegam bzdury, bzdurki i bzdureczki ... zapraszam na: twitter.com/GregZabrisky

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka