giz 3miasto giz 3miasto
616
BLOG

Jarosław Kaczyński w Klubie Ronina

giz 3miasto giz 3miasto Polityka Obserwuj notkę 22

Jestem, bo mnie przez kilka dni nie było. Oczywiście w miarę możliwości śledziłem wydarzenia bieżące, do czego doskonale nadaje się Twitter. Toteż zaraz po powrocie w pierwszej kolejności odszukałem i wysłuchałem wystąpienia Jarosława Kaczyńskiego w Klubie Ronina w Domu Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, zachęcony TT Marka Magierowskiego, który napisał:

- Z tego, co czytam na TT, Kaczyński przez 2h powiedział więcej ważnych rzeczy, niż wszyscy goście Lisa i Olejnik przez ostatnich 5 lat.

Całość zarejestrowanego spotkania, niestety nadal nie najlepszej technicznie jakości, trwa 3 h 30 min, ale naprawdę warto poświęcić ten czas i wysłuchać tego, co było tam mówione.
Tyle na razie.

PS 1 - prezes w doskonałej formie, ujął mnie szczególnie przywołaniem etycznych rozważań Leona Petrażyckiego, o którym tutaj w s24 już kilka razy wspominałem.
PS 2 - garść cytatów z wystąpienia prezesa PiS znajdziecie tutaj:
Jarosław Kaczyński w Klubie Ronina: "Polsce potrzebna jest wielka zmiana, ale pamiętajmy: myśmy jeszcze nie wygrali!" 

U P D A T E 
Obszerne fragmenty wystąpienia Jarosława Kaczyńskiego w formie tekstu znajdziecie w notce Bernarda: Jarosław Kaczyński gościem Klubu Ronina 

giz 3miasto
O mnie giz 3miasto

dostrzegam bzdury, bzdurki i bzdureczki ... zapraszam na: twitter.com/GregZabrisky

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka