giz 3miasto giz 3miasto
2565
BLOG

Odloty

giz 3miasto giz 3miasto Polityka Obserwuj notkę 39

Odleciał już prezydent Stanów Zjednoczonych Barack Obama, thank you, Mister President, and all the best for Your future ;-)
Dzisiaj odleciał również Adam Michnik ale nie do USA, jeno na uroczystości otwarcia w Warszawie ronda im. Martina Lutera Kinga, która pod hasłem "Miałem sen" zgromadziła kilkaset osób. W swoim okolicznościowym wystąpieniu Michnik stwierdził m.in. 

Odloty

Ja również miewam sny. Ostatni taki poważny odlot miałem w maju 2011 roku, kiedy to na okoliczność wizyty tegoż Obamy w Polsce napisałem notkę o tym, że marzy mi się baza NATO w Polsce z brygadą amerykańskich żołnierzy:

Just do it! Yes, Mister President, You can 

wówczas musiałem uchodzić za sennego marzyciela, a dzisiaj ...

Dzisiaj dogooglałem się i sobie obejrzałem te słynne "Wiadomości" o 19:30 i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem, bardzo dobrym wrażeniem. Jednak jednocześnie zrozumiałem, że moje/nasze długoletnie pisanie tutaj w s24 przestaje mieć sens, gdyż o tym, o czym można było tylko tutaj wyczytać, mówią teraz w telewizji publicznej. i to jest dla mnie nie mniejsza od szczytu NATO sensacyjnie dobra wiadomość ;-) 

PS - na uroczystość otwarcia ronda im. Martina Lutera Kinga sama pani prezydent Gronkiewicz-Waltz osobiście zaprosiła prezydenta USA, miała też być Madeleine Albright etc, ale Obama skrewił i nie wziął udziału w tej skleconej ad hoc szopce, więc ostał IM się jeno Michnik i absurdalne transparenty "NIE dla republiki bananowej", której nielicznie przybyli są głównymi prominentami ;-) 

 

giz 3miasto
O mnie giz 3miasto

dostrzegam bzdury, bzdurki i bzdureczki ... zapraszam na: twitter.com/GregZabrisky

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka