giz 3miasto giz 3miasto
557
BLOG

Tusk nie odpuści

giz 3miasto giz 3miasto KOD Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

Tusk nie odpuści

Ja i tak tym wszystkim, którzy robią źle Polsce, nie odpuszczę. Czy w Brukseli, czy po powrocie do Polski, ale to nie musi się absolutnie wiązać z jakimś kandydowaniem czy stanowiskami - powiedział Donald Tusk w rozmowie z Moniką Olejnik w TVN.

Co za dupek! wstyd mi, bo również jestem "chłopak z Gdańska", ale z tych co takiego zaprzaństwa i buractwa nie tolerują. Nigdy nie tolerowali. Zresztą sami sobie posłuchajcie i poczytajcie.
Przypomniał mi się również wywiad jakiego Tusk udzielił duetowi Kublik-Olejnik w styczniu 2006 roku, w którym przez te kobiety był nakłaniany do "wyprowadzenia ludzi na ulicę" pod pretekstem, że właśnie mija trzeci miesiąc rządów PiSu, a rząd nic nie robi. Jeśli tego nie pamiętacie, to sobie poszukajcie.

http://www.tvn24.pl/tusk-tym-ktorzy-robia-zle-polsce-nie-odpuszcze,701346,s.html 

Polecam także komentarze pod ;-)

giz 3miasto
O mnie giz 3miasto

dostrzegam bzdury, bzdurki i bzdureczki ... zapraszam na: twitter.com/GregZabrisky

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka